Hyppää sisältöön

MagicOffice / Microsoft 365 – Allekirjoituksen lisääminen Outlookiin

MagicOffice / Microsoft 365 – Allekirjoituksen lisääminen Outlookiin 1. Avaa Outlook ja paina ohjelman yläkulmasta löytyvästä Tiedosto-painikkeesta. 2. Avaa vasemmasta löytyvästä listasta Asetukset.   3. Tämän jälkeen avautuu uusi ikkuna. Paina vasemmalta löytyvästä listasta Sähköposti-painiketta, minkä jälkeen paina oikealle ilmestynyttä Allekirjoitukset…-painiketta.   4. Paina uudesta ikkunasta Uusi-painiketta.   5. Anna uudelle allekirjoitukselle nimi. Tämä nimi […]

Kirjoittanut Kimmo Haapavuori
keskiviikko 22. heinäkuun 2020
1 min

MagicOffice / Microsoft 365 – Allekirjoituksen lisääminen Outlookiin

1. Avaa Outlook ja paina ohjelman yläkulmasta löytyvästä Tiedosto-painikkeesta.

2. Avaa vasemmasta löytyvästä listasta Asetukset.

 

3. Tämän jälkeen avautuu uusi ikkuna. Paina vasemmalta löytyvästä listasta Sähköposti-painiketta, minkä jälkeen paina oikealle ilmestynyttä Allekirjoitukset…-painiketta.

 

4. Paina uudesta ikkunasta Uusi-painiketta.

 

5. Anna uudelle allekirjoitukselle nimi. Tämä nimi näkyy, kun valitset allekirjoituksia sähköpostin lähetyksen yhteydessä.

 

6. Tarkista, että Valitse muokattava allekirjoitus-ikkunasta on valittuna haluamasi allekirjoitus. Tämän jälkeen voit lisätä/muokata allekirjoitustasi kohdasta Muokkaa allekirjoitusta.

 

7. Kun olet saanut luotua salasanasi, aseta Uudet viestit/New Messages -kohdasta uusi allekirjoituksesi, jotta uusiin viesteihin tulee automaattisesti oma allekirjoituksesi.

 

8. Tämän jälkeen paina OK-painiketta. Sulje myös aikaisempi ikkuna OK-painikkeesta.

Seuraavalla kerralla kun olet lähettämässä uutta sähköpostia, tulisi tehdyn allekirjoituksen ilmestyä automaattisesti viestiin.