Magic Talk: Millä strategisilla valinnoilla AI pystyy tuottamaan liiketoimintahyötyjä?
Katso striimitallenne Magic Talk -hybriditapahtumasta.
Etkö päässyt osallistumaan sisaryhtiömme Magic Cloudin ensimmäiseen Magic Talk -hybriditapahtumaan?
Ei hätää, voit silti sukeltaa keskusteluun aiheesta ”Millä strategisilla valinnoilla AI pystyy tuottamaan liiketoimintahyötyjä?” tallenteen kautta. Paneelissa jaettiin arvokasta tietoa muun muassa siitä, miten tekoälyn avulla voidaan parantaa liiketoimintaprosesseja ja saavuttaa kilpailuetua.
Millä strategisilla valinnoilla AI pystyy tuottamaan liiketoimintahyötyjä? Katso oheiselta videolta striimitallenne kokonaisuudessaan.
Seuraava Magic Talk -tapahtuma on jo nurkan takana. Huhtikuussa järjestettävässä Magic Talkissa pureudutaan aiheeseen ”Miksi Zero Trust on uuden ajan tietoturva?” Tule siis mukaan oppimaan ja verkostoitumaan. Tapahtuman moderaattorina toimii tälläkin kertaa Micro Magicin Kimmo Haapavuori.
⏰ 11.4.2024 klo 8.30-10.30
📍 Moro Sky Bar Tampere
👥 Panelisteina Magic Cloudin tekninen johtaja Jarkko Kovala ja GoForen liiketoimintajohtaja Markus Asikainen. Kolmas panelisti tarkentuu lähempänä tilaisuutta.
Lue lisää ja ilmoittaudu tästä!
Ensimmäisen Magic Talkin poiminnat
Tapahtuman panelistien Timo Haapavuoren, Ari Juntusen ja Timo Savolaisen kanssa keskusteltiin siitä, millä strategisilla valinnoilla AI pystyy tuottamaan liiketoimintahyötyjä. Keskustelu piti sisällään muun muassa seuraavaa:
- Miten tekoälyaallot etenevät eri toimialoilla ja mitä strategisia valintoja johtoryhmien tulee nyt pohtia?
- Miten tekoälyn käyttöönotossa kannattaa lähteä liikkeelle ja mitkä ovat tällä hetkellä suurimmat esteet?
- Miten tekoälyllä voidaan luoda kilpailuetua?
Kiitos järjestämisestä sisaryhtiömme Magic Cloud Oy sekä kaikki mukana olleet niin livenä kuin etästriimin välityksellä!
Me Micro Magicilla autamme mielellämme kysymyksissä myös tekoälyyn liittyen
Tekoäly tarjoaa yrityksille mahdollisuuden automatisoida toistuvia tehtäviä, parantaa päätöksentekoa datan perusteella, tehostaa prosesseja ja ennustaa asiakaskäyttäytymistä. Se voi myös luoda uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja parantaa asiakaskokemusta personoidun sisällön ja palveluiden avulla, mikä tekee siitä olennaisen osan nykypäivän yritysten kilpailukykyä ja kasvustrategiaa.
Kimmo Haapavuori
Jatketaanko keskustelua LinkedInissä? Jos emme ole vielä verkostoituneet, niin minulle saa mieluusti laittaa kontaktipyyntöä.
kimmo.haapavuori@micromagic.fi / 045 238 8028