Asiakaspalautekysely 2024
Järjestimme laajan asiakaspalautekyselyn huhti-toukokuussa 2024. Tutustu tästä kyselyn tuloksiin.
Teetimme laajan asiakaspalautekyselyn huhti-toukokuun 2024 aikana.
Halusimme järjestää asiakaspalautekyselyn, jotta:
- Saamme konkreettista dataa asiakkaidemme tyytyväisyydestä
- Voimme kehittää tuotteitamme ja palveluitamme entistä asiakaslähtöisemmiksi
- Pääsemme reagoimaan asiakkaidemme yksilöllisiin tarpeisiin ja mahdollisiin ongelmakohtiin nopeasti ja tehokkaasti
- Pääsemme hyödyntämään tuloksia henkilöstömme koulutuksessa ja asiakaspalvelumme kehittämisessä
- Ymmärrämme paremmin muuttuvia markkinatrendejä ja asiakkaidemme mieltymyksiä
- Asiakkaamme tietävät, että heidän tarpeensa ja toiveensa ovat meille ensiarvoisen tärkeitä ja niihin reagoidaan
Kyselyssä kartoitettiin muun muassa tyytyväisyyttä asiakaspalveluun, tukipalveluun sekä muihin tuotteisiin ja palveluihin. Lisäksi kartoitimme NPS:n (Net Promoter Score) avulla sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat meitä muille. Palaute on meille erittäin arvokasta, ja haluammekin kiittää kaikkia kyselyyn vastanneita asiakkaitamme.
Miltä asiakaspalautekyselyn tulokset näyttivät?
Saimme mukavan runsaan määrän vastauksia asiakaspalautekyselyyn – lähes 70% vastaajista ovat pitkäaikaisia asiakkaitamme, jotka ovat olleet jatkuvien palveluidemme piirissä yli 3 vuotta.
NPS – Millä todennäköisyydellä asiakkaamme suosittelevat Micro Magiciä muille?
Asiakkaidemme todennäköisyyttä suositella Micro Magicia mitattiin Net Promoter Score (NPS) asteikolla -100 – 100.
Asiakkaidemme tyytyväisyys Micro Magicin palveluihin
Asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluihin mitattiin asteikolla 1-10.
Asiakkaidemme tyytyväisyys Micro Magicin tukipalveluun
Asiakkaidemme tyytyväisyyttä tukipalveluun mitattiin asteikolla 1-10.
Millaista suusanallista palautetta asiakkaamme antoivat meille?
Olemme olleet asikkaina melkein 15 vuotta ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä nopeaan ja asiantuntevaan palveluun. Olemme hankkineet kaikki laitteemme Micro Magicistä ja aina on kaikki asennukset ja tiedostojen siirrot ym. hoituneet mallikkaasti. -Leila, Nummelan Tillikulma Oy
Palvelu on ollut nopeaa. Hyvät asiantuntijat! -Jani, Gallant Oy
Allekirjoituspalvelu on EDULLINEN ja helppo. Oli kynnys alkaa käyttämään sähköistä allekirjoitusta, kun vaikutti muualla niin kalliilta. Sain konsultaatiota tarvittaessa. -Anita, Anitek Oy
Ammattitaitoinen apu on aina saatavilla. -Eija, Tilipalvelu Profitas Oy
Nopea ja hyvä palvelu. Henkilökohtainen ote. -Pekka, Trespe Oy
Mitkä asiat korostuivat asiakkaidemme vastauksissa?
Asiakaskyselyn perusteella asiakkaat arvostivat meissä eniten:
- Nopeutta
- Asiakaspalvelun henkilökohtaisuutta
- Asiakaspalvelun ja osaamisen laatua
- Palveluiden hinta-laatusuhdetta
- Reagointikykyä ongelmatilanteissa
Kartoitimme kyselyssä myös asiakkaiden halukkuutta ensisijaisesti keskittää IT-palveluhankintansa yhdelle toimijalle vai hajauttaa ne useammalle eri toimijalle. Suurin osa kyselyyn vastanneista olivat sitä mieltä, että palveluiden keskittäminen olisi heidän ensisijainen tahtotilansa.
Voit lukea palveluiden keskittämisestä ja sen hyödyistä lisää täältä.
Kyselyn tulokset olivat erittäin positiivisia – tästä on hienoa jatkaa. Pääsemme myös tulosten pohjalta kehittämään toimintaamme ja palveluitamme entisestään.
IT-kumppani, joka elää ja hengittää PK-yritysten arkea
Nopeasti digitalisoituvassa maailmassa asiakkaillasi on yhä korkeammat odotukset palveluitasi kohtaan. Siksi IT:n on toimittava moitteettomasti – ajasta ja paikasta riippumatta, päivin ja öin. Me olemme täällä sitä varten, että päiväsi kuluvat sujuvasti ja yösi nukkuen.
Mielestämme IT on se viimeinen asia, josta sinun pitäisi olla huolissasi. Ei ole siis yhdentekevää kenet valitset IT-kumppaniksesi. Me Micro Magicillä ymmärrämme PK-yritysten arkea ja siksi koko toimintamme, tuotteemme ja palvelumme on tehty auttamaan sinua tekemään työsi tehokkaasti ja keskittyneesti.