Hyppää sisältöön

Viiden tähden asiakaskokemus

Nopea ja laadukas tukipalvelu on meille äärimmäisen tärkeä asia. Haluamme, että meille soittaessa asiakkaidemme ei tarvitse jonottaa, vaan puheluun vastataan nopeasti. Olemme tässä tavoitteessa mielestämme onnistuneet varsin hyvin.

Kirjoittanut Kimmo Haapavuori
torstai 28. huhtikuun 2022
1 min

Vastaamme alle 20 sekunnissa

Viime vuoden puolella kesäkuun ja joulukuun välisenä aikana vastasimme tukipuheluihin keskimäärin 22 sekunnissa. Alkuvuoden 2022 aikana olemme onnistuneet kiristämään tahtia ja alkuvuoden vastausaika puheluille on ollut keskimäärin 19 sekuntia.

Aiomme jatkossakin pitää vastausajan alle 20 sekunnissa, sillä mielestämme mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin puhelinlangalla roikkuminen.

Viiden tähden asiakaskokemus

Myös sähköpostitse tulevat tiketit haluamme ratkaista nopeasti ja myös tässä olemme jatkuvasti petranneet tekemistämme. Tällä hetkellä ratkaisemme sähköpostitse tulevat tiketit keskimäärin alle kolmessa tunnissa.

Jokaisen ratkaistun tiketin jälkeen palvelumme kysyy automaattisesti palautetta ja arviota palvelumme laadusta. Tähtiarvion voi antaa perinteiseen tapaan 1-5 tähden asteikolla. Tämä tähtiasteikon keskiarvo viime vuoden kesästä tähän päivään asti on järisyttävän kova 4,93. Eli ehdoton enemmistö on antanut tukipalvelullemme täydet viisi tähteä.

Tämä arvosana on niin huikea, että emme osaa sanoa, pystymmekö enää parantamaan. Lupaamme kuitenkin tehdä kaikkemme, jotta jatkossakin asiakkaamme saavat olla yhtä tyytyväisiä palveluumme.

Kannustamme jatkossakin antamaan meille rehellistä palautetta. Haluamme myös kuulla, jos mokaamme tai huomaatte jotain, missä voimme parantaa. Tyytyväiset asiakkaat ovat meille kaikki kaikessa!

Haluamme kiittää kaikkia ihania asiakkaitamme. On mahtavaa saada palvella teitä.